niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Award - aż chce się dalej pisać!

Witam ponownie! Drugi już dzisiaj wpis zawdzięczacie autorce bloga Kardamonkowa Kuchnia, która nominowała mnie do nagrody Liebster Blog. Dziękuję za to niespodziewane wyróżnienie,gdy blog nie skończył nawet 10 dni! Aż chce się dalej pisać!

 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera jako uznanie za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 
 
Oto odpowiedzi na  zadane mi pytania:
  1. Co najbardziej lubisz w swojej kuchni? Jej miniaturkowy rozmiar: wszystko mam pod ręką :-)
  2. Przepis, do którego najczęściej wracasz to: naleśniki
  3. Pierwsza rzecz, którą robiesz rano to: wyłączenie budzika
  4. Podjadasz ciepłe ciasto, czy cierpliwie czekasz aż wystygnie? Podjadam!
  5. Najdziwniejsza rzecz jaką jadłaś/przygotowywałaś? Było ich sporo w czasie podróży do Indonezji. Niestety nikt nie był w stanie wytłumaczyć składników właśnie tych najdziwniejszych...
  6. Jak często jadasz na mieście? Gdyby wyciągnąć średnią pewnie minimum raz w tygodniu
  7. Masz ulubioną restaurację? Mam arkusz Excel z ulubionymi restauracjami i tymi, w których jeszcze mnie nie było, a chcę iść
  8. Lubisz wspólne gotowanie, czy wolisz być w kuchni sama? Każda z form ma swoje zalety. Uwielbiam rodzinne gotowanie przed Świętami, ale z kolei nie każdy ma cierpliwość do czasochłonnego dekorowania cupcakes.
  9. Dla kogo najczęściej gotujesz? Głównie dla siebie, ale gdy zrobię więcej słodkości, koledzy z pracy też korzystają.
  10. Bez czego nie wyobrażasz sobie świąt Bożego Narodzenia? Bez rodziny. A kulinarnie: bez barszczu czerwonego z uszkami. Mógłby zastąpić pozostałe 11 dań...
  11. Twoje największe kulinarne marzenie? Jeść do woli i utrzymać linię:-)
 
 
Moje nominacje:
 
 
A oto moje pytania:
  1. Czekolada: mleczna, biała czy gorzka?
  2. Kawa czy herbata?
  3. Jak dbasz o linię?
  4. Gdy gotujesz: sprzątasz w trakcie czy po?
  5. Potrawa lub składnik, których nie lubisz i unikasz?
  6. Ile posiadasz książek kucharskich?
  7. Jak wygląda twój ulubiony fartuch kuchenny?
  8. Sushi czy pizza?
  9. Połączenie smaków, które cię zaskoczyło?
  10. Czytasz i analizujesz etykiety na produktach?
  11. Carpaccio czy hamburger?
Jeszcze raz dziękuję!

2 komentarze:

  1. Aniu! bardzo mi miło,że zauważyłaś mojego bloga i go wyróżniłaś! ładne te Twoje cupcakes, będę do Ciebie często zaglądać, a na pytania postaram się szybko odpowiedzieć. jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się Cieszę, ze spodobał Ci się nasz blog:)

    OdpowiedzUsuń