sobota, 16 lutego 2013

Akcja "Witamy w Cupcakeland". Zapraszam!

Uwaga! Dziś... nie będzie mojego przepisu. Dziś chciałabym zaprosić Was do podzielenia się waszymi. Skąd ten pomysł? Widziałam już sporo akcji z muffinkami czy ciasteczkami w roli głównej, ale nie natknęłam się na żadną dedykowaną tylko i wyłącznie cupcake'om! A więc... teraz już mamy taką akcję. Jej celem jest przedstawienie wszystkim zainteresowanym, czym tak naprawdę są cupcakes tak, by nikt już nie nazywał ich muffinkami.

Jest to pierwsza moja akcja, więc zasady są proste: czekam na przepisy na cupcakes. Jaka jest definicja cupcakes na potrzeby tej akcji? Dla uproszczenia niech będzie to "babeczka z przybraniem" lub "babeczka z dekoracją". Jeśli jednak chcecie dokładnie wiedzieć, czym tak naprawdę są cupcakes, polecam ten artykuł.

Akcja Witamy w Cupcakeland zaczyna się już jutro! Potrwa od 17 lutego do 17 marca i będzie prowadzona wyłącznie na Durszlaku i Mikserze. Za pośrednictwem tych dwóch linków możecie dodawać do niej swoje przepisy. Wydaje mi się to prostsze niż wysyłanie linków bezpośrednio do mnie, ale może przy kolejnej edycji (trzymajmy kciuki by się odbyła!) stwierdzę, że nie jest to najlepsze rozwiązanie :-). Póki co zasady akcji znajdziecie na obu wyżej wymienionych stronkach!

W przyszłości postaram się, by podobne akcje miały bardziej zamkniętą tematykę, ale na rozgrzewkę po prostu... Witamy w Cupcakeland! Gorąco zapraszam!

6 komentarzy: